اسم رمز جدیدترین عملیات ضد اسلامی غرب 

طی سده ها، دهه ها و سالهای گذشته و اخیر غرب به دنبال خلق و  تولید مدل ها و نمونه های انحرافی از اسلام و القای آن به عنوان ماهیت آخرین و کامل ترین دین آسمانی بوده است. 
کد خبر: ۱۴۷۶۸۳۶

اسلام سکولار، اسلام تکفیری، اسلام عرفانی از جمله این موارد هستند.آبشخور فکری و ماهوی این نسخه های انحرافی را باید در آمریکا و اروپا جست و جو کرد. 

دلیل این موضوع مشخص است: انطباق تعالیم اصیل اسلامی بر فطرت و ذات انسانها، منجر به وحشت غرب از ترویج این تعالیم شده است. آنچه امروز در قالب «اسلام ستیزی سیستماتیک» در کشورهای گوناگون اروپایی و آمریکا مشاهده می کنیم، محصول نگرانی غرب از مواجهه مخاطبان و شهروندان خود با حقیقت و جوهره این دین الهی است. 

در چنین شرایطی غرب در صدد خلق مدل جدید و البته کاذبی از دین اسلام در خاک اروپاست.ماجرا از جایی آغاز شده است که اخیرا  دی راما، نخست‌وزیر آلبانی از آغاز فرایند تشکیل کشورک مستقل لیبرال اسلامی به شیوه واتیکان در بخشی از تیرانا، پایتخت آلبانی خبر داد.

این کشور کوچک  که قرار است با نام «دولت مستقل بکتاشیه» تاسیس شود، با مساحتی حدود یک‌چهارم واتیکان به کوچک‌ترین کشور دنیا تبدیل می‌شود. بدون شک این مدلسازی، پررمز و رازتر از یک تصمیم حکومتی یا دولتی در تیراناست و باید در ماورای آن، نقش دستگاههای اطلاعاتی و فرهنگی غرب را به وضوح مشاهده کرد. 

آنچه تحت عنوان این «حکومت اسلامی خودساخته» ترویج می شود، با تعالیم، اصول و احکام صریح دینی در تعارض مطلق قرار دارد. به عنوان مثال، در این کشور فرضی (که هنوز تشکیل نشده است)، نوشیدن مشروبات الکلی آزاد بوده و محدودیتی نیز برای پوشش افراد و سبک زندگی حقوقی و اجتماعی آنها وجود ندارد.همچنین محدودیتی بابت استناد به الگوهای انحرافی جنسی در زیست فردی و اجتماعی شهروندان در نظر گرفته نشده است. 

مقامات آلبانی صراحتا مدعی شده اند  هدف از تاسیس این کشورک مستقل ترویج نسخه مداراگر اسلام است که به آن افتخار می کنند! بدون شک دین اسلام در ذات و ماهیت خود، مداراگراست اما اجازه ترویج ناهنجاری های اخلاقی و نقض حریم افراد و جامعه را به بهانه مداراگرایی نمی دهد. 

از این رو «مداراگرایی»را باید اسم رمز عملیات ضد فرهنگی جدید غرب علیه دین مبین اسلام و تعالیم ناب آن تلقی کرد. آنچه پازل های این بازی وقیحانه را برهم می ریزد، تمرکز بر اصالت دین مبین اسلام و قواعد زندگی فردی و اجتماعی در بطن این دین و مکتب آسمانی است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها